czwartek, 13 września 2012

Rozdział 12

-No więc? - zapytał ojciec Zayna nieco zdezorientowany.
-Bo wiesz tato.... jest taka jedna sprawa.... czy...czy Niall mógłby z nami chwilę pomieszkać? Oczywiście później znajdziemy sobie jakieś mieszkanko niedaleko, ale on teraz nie ma się gdzie podziać i rozumiesz...
-Oczywiście synku! - tym razem odezwała się mama i utuliła nas 2. Odetchnąłem z ulgą, teraz już nic nam nie przeszkodzi. Zadowoleni ruszyliśmy na górę do mojego nowego pokoju, gdzie już zastaliśmy wszystkie siostry mulata czekające na nas. Zayn usiadł na krześle, a ja na łóżku układając sobie Safaa'ę na kolanach.
-Więc? - zaczęła rozmowę Doniya.
-Więc? - odpowiedział jej brat.
-Więc co teraz?
-Teraz Niall sobie trochę z nami pomieszka. - odpowiedział jej, po czym wstał i ucałował mój policzek obejmując mnie ramieniem. Samoczynnie zarumieniłem się tak jak zawsze, nie znoszę moich rumieńców, ale Zayn uważa, że są strasznie słodkie. Taaa, strasznie słodki chłopak, który wygląda jak pomidor. Boże Niall, o czym ty myślisz w ogóle?! Posiedzieliśmy jeszcze trochę i rozmawialiśmy o wszystkim, kiedy zrobiła się godzina 23 i dziewczyny już musiały iść do siebie bo miały jutro szkołę. Zaniosłem Safaę do jej pokoju, ponieważ zasnęła mi na kolanach. To była taka urocza dziewczynka. Wróciłem do pokoju, a tam na łóżku siedział Zayn, bez koszulki w samych spodniach od pidżamy. Na mój widok podniósł znużone powieki i uśmiechnął się uroczo ukazując dwa rządki idealnych białych zębów. Podszedłem do komody, z której wyciągnąłem jakąś parę dresów i spojrzałem pytająco na Malika.
-Jasne, bierz co chcesz Niall. - odpowiedział, a ja ruszyłem w kierunku łazienki. Wszedłem pod prysznic, a moje ciało zalała fala rozkoszy, ale przerwało mi pukanie do drzwi.
-Niall.... mogę wejść? - zapytał nieśmiało chłopak.
-Mhmm, jasne.  - odpowiedziałem przymykając strumień wody.
-To mi otwórz. - zaśmiał się. No tak, zamknąłeś drzwi kretynie!
Uchyliłem drzwi, a do łazienki wszedł mój tygrysek. Uśmiechnąłem się na widok wybrzuszenia w jego spodniach i nieśmiało złapałem go za krocze. Zayn jęknął przeciągle zamykając drzwi, żeby jak najbardziej stłumić oddechy.
-Nialler, ubierz się bo nie będę w stanie nad sobą panować! - odpowiedział przysłaniając oczy, ale i tak wiedziałem, że patrzy na mnie przez palce. Popatrzyłem się na moje krocze i już wiedziałem o czym mówił mój chłopak. Przecież byłem nagi, ale jak zwykle zapomniałem o sobie kiedy on znajdował się w tym samym miejscu co ja. Wsunąłem na siebie wcześniej pożyczone spodnie i ucałowałem usta Zayna. Położyliśmy się na łóżku, a on oplótł mnie w pasie ramionami. Klepnąłem go w tyłek śmiejąc się zadziornie, ale on nie odpowiedział bo zasnął wtulając się w moje plecy jak mała panda. Po chwili ja także odpłynąłem, ale ze snu wybudził mnie dźwięk przychodzącego sms'a. A było tak pięknie...

Znowu krótki i bez sensu, ale piszę, bo miałam dodać w weekend, nie wiem kiedy dodam kolejny, ponieważ teraz mam trochę problemów prywatnych, mimo wszystko liczę, że się będzie podobał
Enjoy ^^

13 komentarzy:

  1. Klusia, jesteś niesamowita ! Chociaż jest krótki to mi się meega podoba ! Pisz dalej ! Życzę weny i zapraszam do mnie :)


    http://life-by-susannah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny! Jestem niesamowicie ciekawa o co chodzi z tym sms-em. Czekam na kolejny!
    Zapraszam do mnie
    Alex xox

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !!! <33 Zapraszam do siebie ; D http://one-direction-i-waant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bez sensu?! każdy rozdział ma tu sens ;d sms pewnie rozwali wszytko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Klusiaaa..<3
    Super rozdział.:)
    Jak bez sensu jak zayebisty?
    Czekam:)xx

    OdpowiedzUsuń
  6. BOOOOOOOOOOOOOOŻE KLUSKA! WIESZ CO JA MYŚLĘ O TWOIM KAŻDYM ROZDZIALE.... KAŻDY JEST ZAJEBISTY<3 OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG *-* WEŹ DAJ JAKIŚ KOLEJNY MOMENT ZIALL'A :D<3

    Zboczona Wiki xx .\

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobał podobał i to bardzo czekam na następny i wcale nie jest bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz dalej !!! :D Uwielbiam to !

    OdpowiedzUsuń
  9. mało jest blogów o Ziallu i za to cieee kocham! ♥

    http://69-dni-z-1d.blogspot.com/
    http://story-about-me-and-1d.blogspot.com/
    http://truestorybynattandpina.blogspot.com/

    Buziakiii!
    Natt xX.

    OdpowiedzUsuń
  10. Klusiaa kochanie.!<3
    Ja wiem że ty jesteś zapracowany i zarobiony człowiek.
    Ale kiedy dodasz kolejny rozdział?
    Nie mogę się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ejj zapomniałaś o tym blogu? ;[ proszę dodaj coś bo to opowiadanie jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  12. a więc tak: trafiłam dzisiaj na to opowiadanie. przeczytałam każdy rozdział od deski do deski. według mnie pomysł na bloga był zajebisty a jeszcze lepiej został zrealizowany. podoba mi się twój styl pisania, myślę że naprawdę dobrze piszesz. ten rozdział dodałaś we wrześniu, teraz styczeń ;/ mam nadzieje że zerkasz jeszcze na tego bloga, że czytasz komentarze. wierzę że to robisz, więc wierzę też że wrócisz. trzymam za ciebie kciuki. proszę, nie zawiedź mnie i innych czytelników, i dodaj jakiś rozdział. no chyba że zapomniałaś o blogu, to całkiem inna sprawa. ale o tym sie tak szybko nie zapomina... ;(

    OdpowiedzUsuń