niedziela, 10 marca 2013

Wooow :D

Hej wszystkim :) Po dodaniu poprzedniego rozdziału z głupa zaglądałam na bloga codziennie, no dobra, kilka razy dziennie gdzie wiąż w oczy raził mnie ten jeden jedyny komentarz :( Zrobiłam sobie przerwę w zaglądaniu tutaj i 10 marca mam 5 komentarzy z czego strasznie się cieszę bo nie reklamowałam nigdzie tego bloga i myślałam, że poważnie nikt już tego nie czyta :) Następny rozdział postaram się dodać do tygodnia tzn. do niedzieli 17 marca, ponieważ wreszcie muszę wymyślić co się w nim znajdzie, a chciałabym, żeby był trochę dłuższy niż zazwyczaj. Zapraszam na drugiego bloga, który niestety świeci pustkami, a według mnie jest dużo lepszy od tego.
+ Jeszcze dziękuję za ponad 6900 wyświetleń, jesteście kochani wszyscy ♥
Do następnego :*

3 komentarze:

  1. hah, ja to chyba codziennie wchodziłam i sprawdzałam czy czegoś nie dodałaś ^^
    Czekam ;)x

    OdpowiedzUsuń
  2. Codziennie wchodzę i patrze czy może dodałaś jakiś rozdział a tu nic ; c Czekam na następny <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. no weź, zlituj się. proszę odpowiedz, kiedy dodasz następny? bo tracę cierpliwość:c

    OdpowiedzUsuń